OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU (O WSZCZĘCIU POSTĘPOWANIA)
(zamieszczone w
Biuletynie Zamówień Publicznych Nr 96 z dnia 16.05.2007, POZYCJA 27655)
dot.: ODNOWA NAWIERZCHNI DROGI GMINNEJ W MIEJSCOWOŚCI PORĘBA KOCĘBY NA ODCINKU 2197M GMINA BRAŃSZCZYK
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Nazwa (firma) i adres zamawiającego:
Gmina Brańszczyk
ul. Jana Pawła II 45
07-221 Brańszczyk
www.branszczyk.pl
budownictwo@emil.top.pl
8.00-16.00
Osoba upoważniona do kontaktów: Dariusz Grzegorz Suchenek
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Opis
1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: ODNOWA NAWIERZCHNI DROGI GMINNEJ W MIEJSCOWOŚCI PORĘBA KOCĘBY NA ODCINKU 2197M GMINA BRAŃSZCZYK.
1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: roboty budowlane, wykonanie.
Główne miejsce lub lokalizacja robót budowlanych: Poręba Kocęby, gmina Brańszczyk, powiat wyszkowski, województwo mazowieckie.
1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego.
1.4) Informacje na temat umowy ramowej:
Czas trwania umowy ramowej:
Wartość umowy ramowej:
Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone:
1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: - wykonanie przepustów rurowych średnicy 60cm szt. 1/10,00m i średnicy 40 cm szt. 1/12,5m
- ustawienie krawężników betonowych 15x30cm długości 40,0m
- wykonanie ścieku betonowego przykrawężnikowego dł. 357,0m
- wyrównanie istniejącej nawierzchni bitumicznej mieszanką mineralną -asfaltową 0/8 - 875,9ton
- wykonanie warstwy ścieralnej z betonu asfaltowego 0/8 grubości 3cm - 11,057m2
- odmulenie rowów przydrożnych
- wykonaie poboczy gruntowych 2x 1,50m
1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: zgodnie z SIWZ
1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): 45.23.32.20, 45.23.32.23.
1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
2) Wielkość lub zakres zamówienia
Całkowita wielkość lub zakres: Powyżej 60 000 EURO
3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Pożądany; okres w miesiącach: 3
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) Warunki dotyczące zamówienia
Informacja na temat wadium: 5 000zł
2) Warunki udziału
Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne
Opis warunków udziału w postępowaniu: Zgodnie z SIWZ
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zgodnie z SIWZ
Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zgodnie z SIWZ
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) Tryb udzielenia zamówienia
1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu:
2) Kryteria oceny ofert
2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
3) Informacje administracyjne
3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia
Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.branszczyk.pl.
Opłata: 30 Waluta PLN.
Warunki i sposób płatności: SIWZ jest dostępna nieodpłatnie na w/w stronie internetowej zamawiającego lub na pisemny wniosek zainteresowanego. SIWZ w formie papierowej jest odpłatna - cena 30zł /konto nr 45 8923 1063 0500 0710 2005 0005 BS Ostrów Maz. O/Brańszczyk/ można ją odebrać w siedzibie Urzędu Gminy w Brańszczyku, ul. Jana Pawła II 45 pokój 13 w godzinach od 8.00 do 16.00.
3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: Nie dotyczy
3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 28.06.2007 godzina 10:00.
3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski.
3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 28.06.2007, godzina 10:00, URZĄD GMINY W BRAŃSZCZYKU UL. JANA PAWŁA II 45 POKÓJ NR 1.
SEKCJA VI: INFORMACJE UZUPEŁNIAJĄCE
VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie.
2) Informacje dodatkowe:
3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 14.05.2007.
ZAŁĄCZNIKI: