Biuletyn Informacji Publicznej

Zawiera informacje publiczne w postaci elektronicznej, wymagane przez polskie prawo.

Menu
Główna treœść strony

Zamówienia publiczne

Przebudowa drogi do cmentarza w miejscowości Poręba Kocęby, gmina Brańszczyk, na dz. Nr 781/2; 781/1; 158/2; 164 Poręba. UWAGA! Zmiana w SIWZ

Ogłoszenie zamieszczono: 30.07.2009 r.
Data składania ofert: 24.08.2009 r., godz. 11.00
Data otwarcia ofert: 24.08.2009 r., godz. 11.00
Numer ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: 259952 – 2009

Data publikacji: 30.07.2009

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
  1. NAZWA I ADRES: Gmina Brańszczyk, ul. Jana Pawła II 45, 07-221 Brańszczyk, woj. mazowieckie, tel. 029 6794040 w. 47, fax 029 6794040. Adres strony internetowej zamawiającego: www.branszczyk.pl
  2. RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
  1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa drogi do cmentarza w miejscowości Poręba Kocęby gmina Brańszczyk, na dz. Nr 781/2; 781/1; 158/2; 164 Poręba
  2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie
  3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie przebudowy drogi polegające na
    • wykonaniu jezdni drogowej szerokości 5,0m z kostki brukowej betonowej szarej, długości 137,19m,
    • wykonaniu chodnika wzdłuż miejsc postojowych i wejścia do cmentarza długości 67,5m, z kostki brukowej betonowej kolorowej starobruk lub z kostki brukowej granitowej,
    • wykonaniu 20 szt. miejsc postojowych, w tym dwóch dla niepełnosprawnych, z kostki brukowej betonowej kolorowej,
    • wykonaniu drogi manewrowej wzdłuż miejsc postojowych o nawierzchni z kostki brukowej betonowej szarej,
    • wykonaniu obustronnych poboczy szerokości 0,75m z pospółki grubości 10cm wzdłuż drogi dojazdowej oraz jednostronnego pobocza wzdłuż drogi manewrowej o parametrach jw.
  4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.20-6, 45.23.32.60-9
  5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie
  6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie
  7. CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA (okres w dniach): 60
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
  • Informacja na temat wadium: nie dotyczy
WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: zgodnie z SIWZ
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: zgodnie z SIWZ

SEKCJA IV: PROCEDURA
  1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  2. Kryteria oceny ofert: najniższa cena
  3. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie
  4. Specyfikacja istotnych warunków zamówienia dostępna jest na stronie internetowej www.bip.branszczyk.pl. Specyfikację można także uzyskać pod adresem: Urząd Gminy w Brańszczyku, ul. Jana Pawła II 45, 07-221 Brańszczyk
  5. Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 24.08.2009 godzina 11:00, miejsce: Urząd Gminy Brańszczyk, ul. Jana Pawła II 45, 07-221 Brańszczyk pokój Nr 7
  6. Termin związania ofertą: 24.09.2009

Pismo wójta Brańszczyka w odpowiedzi na zapytania dotyczące wadium – integralna część SIWZ

ZAŁĄCZNIKI (spakowane archiwum *.rar)
Wytworzył:brak danych, data: brak danych r., godz. brak danych
Wprowadził:Nieznany, data: 30.07.2009 r., godz. 16.54
Ostatnia aktualizacja:Nieznany, data: 30.07.2009 r., godz. 16.54
Rejestr zmian:
CzasAdministratorOpis zmiany
30.07.2009 r., godz. 16.54NieznanyDodanie przetargu do BIP.

Strona oglądana: 941 razy.