Numer ogłoszenia:
265019 – 2008Bata zamieszczenia w UZP:
14.10.2008SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY- NAZWA I ADRES: Gmina Brańszczyk, ul. Jana Pawła II 45, 07-221 Brańszczyk, woj. mazowieckie, tel. 029 6794040 w. 47, fax 029 6794040. Adres strony internetowej zamawiającego: www.branszczyk.pl
- RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA- Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wymiana stolarki okiennej i drzwiowej w budynku NZOZ w Porębie Średniej
- Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Rozebranie obróbek blacharskich, demontaż starej i montaż nowej stolarki okiennej i drzwiowej, usunięcie gruzu. Należy wymienić całą stolarkę okienną na nową, z wysokoudarowego PCV z szybami bezpiecznymi w kolorze białym o tych samych wymiarach co demontowane stare okna. Okna powinny spełniać współczynnik przenikania ciepła U=1,1 Wm2K. Należy również wymienić stolarkę drzwiową na nową aluminiową w kolorze brązowym spełniającą współczynnik przenikania ciepła U=1,1 Wm2K (profil ciepły) z pochwytem, samozamykaczem i dwoma zamkami. Montaż nowej stolarki należy wykonać zgodnie z zaleceniami producenta przez serwisowe ekipy.
- Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-7, 45.40.00.00-1
- Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie
- Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie
- CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA (okres w miesiącach): 1 miesiąc
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA- Informacja na temat wadium: zgodnie z SIWZ
WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: zgodnie z SIWZ
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: zgodnie z SIWZ
SEKCJA IV: PROCEDURA- Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- Kryteria oceny ofert: najniższa cena
- Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie
- Specyfikacja istotnych warunków zamówienia dostępna jest na stronie internetowej www.bip.branszczyk.pl. Specyfikację można także uzyskać pod adresem: Urząd Gminy w Brańszczyku, ul. Jana Pawła II 45, 07-221 Brańszczyk
- Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 05.11.2008 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy Brańszczyk, ul. Jana Pawła II 45, 07-221 Brańszczyk pokój nr 12
- Termin związania ofertą (okres w dniach): 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Brańszczyk, dnia 03.11.2008r.
RB/IV/341-5/08
WYKONAWCY WSZYSCY
Dotyczy:
przetargu nieograniczonego na wymianę stolarki okiennej i drzwiowej w budynku NZOZ w Porebie Średniej
W związku z zapytaniami Wykonawców dot. w/w zamówienia które były następującej treści:
- „Prosimy o podanie ilości oraz wymiarów okien i drzwi przewidzianych do wymiany”.
- „Zamawiający podaje wymagany współczynnik przenikania ciepła dla okien i drzwi U=1,1 W/m2 K. Taki współczynnik posiada szyba zespolona lub lepszy:1,0. Nie ma na rynku profili PCV i Aluminiowych o współczynniku przenikania ciepła U=1,1 W/m2 K.”
Gmina Brańszczyk informuje, że ilości okien i drzwi oraz ich wymiary określają załączone do SIWZ rysunki. Ponadto określony współczynnik przenikania ciepła dla okien i drzwi o wartości U=1,1 W/m2 K dotyczy szyb, natomiast rama okna musi być 5-komorowa wykonana z PCV, a rama drzwi z aluminium ciepłego.
Niniejsze pismo należy traktować jako integralną część SIWZ. Wszystkie inne terminy i warunki zawarte w SIWZ pozostają nie zmienione.
Wójt Gminy Brańszczyk
Mieczysław Pękul
ZAŁĄCZNIKI: