OGŁOSZENIE DOTYCZY: zamówienia publicznego
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Brańszczyk, ul. Jana Pawła II 45, 07-221
Brańszczyk, woj. mazowieckie, tel. 029 6794040 w. 47, fax 029 6794040.
a. Adres strony internetowej zamawiającego: www.branszczyk.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego
„Dostawa oleju opałowego w ilości 75 000 l dla potrzeb Zespołu Placówek Oświatowych w Brańszczyku, Publicznych Szkół Podstawowych w Trzciance, Nowych Budach, Białymbłocie, Knurowcu i Turzynie ”
II.1.2) Rodzaj zamówienia
Dostawy. Nie przysługuje odwołanie.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Dostawa oleju opałowego w ilości 75 000 l dla potrzeb Zespołu Placówek Oświatowych w Brańszczyku, Publicznych Szkół Podstawowych w Trzciance, Nowych Budach, Białymbłocie, Knurowcu i Turzynie
II.1.4) WSPÓLNY SŁOWNIK ZAMÓWIEŃ (CPV)
Słownik główny
Glówny przedmiot
23.00.00.00-7
Dodatkowe przedmioty
23.11.00.00-1
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej
Nie
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
II.3) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA
10.10.2007 do 30.03.2008
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium
nie dotyczy
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
Opis warunków udziału w postępowaniu (z uwzględnieniem ich znaczenia, jeżeli dotyczy) oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:
zgodnie z SIWZ
Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:
zgodnie z SIWZ
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu:
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert
Najniższa cena
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna
Nie
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona:
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia :
SIWZ jest dostęna nieodpłatnie na stronie internetowej www.branszczyk.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:
Urząd Gminy Brańszczyk w godz. 8.00 - 16.00 cena 20 zł ul. Jana Pawła II 45 pok. 12, 07-221 Brańszczyk
IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
nie dotyczy
IV.3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:
nie dotyczy
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:
Data: 12/09/2007 Godzina: 10:00
Miejsce: Urząd Gminy Brańszczyk ul. Jana Pawła II 45 pok. nr 1 07-221 Brańszczyk
IV.3.5) Termin związania ofertą:
okres w dniach: 30
IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:
nie dotyczy
ZAŁĄCZNIKI: