Biuletyn Informacji Publicznej

Zawiera informacje publiczne w postaci elektronicznej, wymagane przez polskie prawo.

Menu
Główna treœść strony

Zamówienia publiczne

Budowa sieci wodociągowej w ul. Nakieł, Nadbużnej i Przyjemnej w miejscowości Brańszczyk, gm. Brańszczyk

Ogłoszenie zamieszczono: 17.08.2007 r.
Data składania ofert: 07.09.2007 r., godz. 11.00
Data otwarcia ofert: 07.09.2007 r., godz. 11.00
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Brańszczyk, ul. Jana Pawła II 45, 07-221
Brańszczyk, woj. mazowieckie, tel. 029 6794040 w. 47, fax 029 6794040.

a. Adres strony internetowej zamawiającego: www.branszczyk.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO
Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa


SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Budowa sieci wodociągowej w ul. Nakieł, Nadbużnej i Przyjemnej w miejscowości Brańszczyk gm. Brańszczyk

II.1.2) Rodzaj zamówienia
Roboty budowlane; nie przysługuje odwołanie

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Budowa sieci wodociągowej średnicy 110 mm na długości 2287 mb i średnicy 90 mm na długości 292 mb w tym 20 kpl hydrantów p.poż o średnicy 80 mm, zasuwy o średnicy 110 mm - 10 kpl, zauwy o średnicy 80 mm - 2 kpl, odtworzenie pobocza dróg żwirowych 1893 m2

II.1.4) WSPÓLNY SŁOWNIK ZAMÓWIEŃ (CPV): Słownik główny

Główny przedmiot: 45.00.00.00-7

Dodatkowe przedmioty: 45.23.21.50-8

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie

II.3) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA
Okres w miesiącach: 1


SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium
nie dotyczy

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

Opis warunków udziału w postępowaniu (z uwzględnieniem ich znaczenia, jeżeli dotyczy) oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: zgodnie z SIWZ

Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: zgodnie z SIWZ


SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

IV.1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu:

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: Najniższa cena

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona:

IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:
SIWZ jest dostępna nieodpłatnie na stronie internetowej www.branszczyk.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:
Urząd Gminy Brańszczyk w godz. 8.00 - 16.00 cena 20 zł ul. Jana Pawła II 45 pok. 12, 07-221 Brańszczyk

IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
nie dotyczy

IV.3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:
nie dotyczy

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:
Data: 07/09/2007 Godzina: 11:00
Miejsce: Urząd Gminy Brańszczyk ul. Jana Pawła II 45 pok. nr 7 07-221 Brańszczyk

IV.3.5) Termin związania ofertą:
okres w dniach: 30

IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:
nie dotyczy


Brańszczyk, dnia 27-08-2007 r.


RB/IV/341/1/2007

WYKONAWCY WSZYSCY


Dotyczy: SIWZ na budowę sieci wodociągowej w ul. Nakieł, Nadbużnej i Przyjemnej w miejscowości Brańszczyk gm. Brańszczyk

Gmina Brańszczyk informuje, że wprowadzono następujące zmiany do SIWZ:

W rozdziale VI „Wykaz oświadczeń lub dokumentów, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu” skreśla się w punkcie B podpunkt B3), oraz skreśla się punkt D

W punkcie E podpunkt E.1) o treści „zamiast dokumentów o których mowa w pkt . B1), B3), B5)składa dokumnet.......” zmienia się na: „zamiast dokumentów o których mowa w pkt . B, C składa dokument.......”

Niniejsze pismo należy traktować jako integralną część SIWZ. Wszystkie inne terminy i warunki zawarte w SIWZ pozostają nie zmienione

Mieczysław Pękul
Wójt Gminy Brańszczyk


ZAŁĄCZNIKI:
Wytworzył:brak danych, data: brak danych r., godz. brak danych
Wprowadził:Nieznany, data: 20.08.2007 r., godz. 06.57
Ostatnia aktualizacja:Nieznany, data: 20.08.2007 r., godz. 06.57
Rejestr zmian:
CzasAdministratorOpis zmiany
20.08.2007 r., godz. 06.57NieznanyDodanie przetargu do BIP.

Strona oglądana: 1156 razy.